Alla inlägg den 17 mars 2010

Av Caroline - 17 mars 2010 22:37






Jag har här den senaste veckan funderat ut om jag skulle ta och recensera litegrann av de frigörande dansställen som jag varit på genom åren, då det är ett stort intresse för mig. Nu försvann all information gång på gång och jag anser att det får vänta.


För dom som är intresserade så finns här en introduktion till vad frigörande dans ÄR, av Gabrielle Roth, grundaren till de fem rytmerna som är en metod som ansvänds inom dansen, men det är också så mycket mer och alla har sin egen personliga dans, det är ett sätt att lyssna på sin kropps inre röst och dansa den.


Tips på öppna grupper i stockholmsområdet kommer framöver, until then, lyssna och njut :)


http://www.youtube.com/watch?v=8cYYzcTzm6Y

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards